مدیرعامل جمعیت هلال احمر از آماده باش نیروهای عملیاتی امداد و نجات جمعیت استان در آخرین هفته از تعطیلات تابستانی خبر داد.

آماده باش جمعیت هلال احمر در آخرین هفته از تعطیلات تابستانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: محورهای استان کرمان که در نقطه اتصال چند استان پرتردد قرار دارد هرساله در هفته پایانی فصل تابستان شاهد کثرت و اوج مسافرت‌های هم‌وطنان و افزایش ترددهای جاده‌ای که در پی آن احتمال افزایش سوانح جاده‌ای و ترافیکی هستیم.


وی با اشاره به ضرورت افزایش توان عملیاتی جمعیت خاطر نشان کرد: تمام نیروهای امدادی جمعیت جهت پاسخ‌گویی مناسب به سوانح احتمالی در آخرین هفته از تعطیلات تابستانی در آماده باش هستند


فلاح با اشاره به گذشت 10 هفته از آغاز طرح عملیاتی امداد و نجات تابستانی در سطح استان تصریح کرد: با تلاش نجاتگران داوطلب هلال احمر استان تاکنون خدمات امدادی مختلفی به هم‌وطنان عزیزمان در طول محورهای مواصلاتی استان ارائه شده است.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به استقرار 26 پایگاه ثابت و موقت، تیم واکنش سریع مرکز استان و تیم امداد هوایی بیان کرد: برای ارائه خدمات امدادی و پیش بیمارستانی، 30دستگاه آمبولانس ،13دستگاه خودروی نجات، خودروی آرگو، بد فورد، کرافتر و... در سطح استان در پایگاه های امداد ونجات بین شهری در حال آماده باش هستند.


حیدری پور اظهار کرد: کلیه عوامل امداد و نجات جاده‌ای و کوهستان در سطح استان کرمان، در آماده‌باش کامل هستند تا خدمات امدادی خود را در بهترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن به هم‌وطنان ارائه کنند.


وی به رعایت نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان تاکید کرد و افزود: در زمان مواجهه با حوادث و سوانح ترافیکی جهت دریافت خدمات امدادی و اعزام امدادگران و نجاتگران مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر، با حفظ خونسردی با شماره تلفن 112 هلال احمر تماس گیرند و از تماس های غیر ضروری پرهیز کنند.


انتهای پیام /س

 

آماده باش  نیروهای عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال  در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار