معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از آمادگی ۱۶۰ راهبر آموزشی برای حضور در مدارس فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی عسکر جمشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در افتتاحیه دوره آموزشی راهبران آموزشی تربیتی سراسر استان گفت: راهبران آموزشی چشم امید معاونت آموزش ابتدایی در ادارات سطح استان هستند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: نقش راهبران آموزشی تربیتی در پیشبرد اهداف آموزش وپرورش اساسی است و باید بیشترین توجه راهبران به موضوع تکرار پایه به خصوص در پایه اول باشد.

وی با اشاره بر اهمیت به روز بودن و افزایش سطح معلومات راهبران آموزشی ادامه داد: در برخی از ادارت دغدغه آموزش و کیفیت آن در صدر اولویت‌های اداره قرار ندارد و این امر می‌تواند پیشبرد اهداف عالی معاونت آموزش ابتدایی استان را با مشکل رو به رو کند.

جمشیدی مساله تکرار پایه بخصوص در پایه اول را یکی از دغدغه‌های اساسی حوزه معاونت ابتدایی استان دانست.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: رابطه عاطفی باید بین معلم و دانش آموز ایجاد شود، این حس در بین معلمان غریب است و اگر این حس ایجاد شود، عبارت «جمعه به مکتب آورد طفل گریزپای را» مصداق پیدا خواهد کرد.
گفتنی است، در دوره آموزشی راهبران آموزشی استان فارس که تا روز ۲۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت ۱۶۰ راهبر آموزشی تربیتی در کارگاه‌های دروس ریاضی، علوم، فارسی، برنامه عملیاتی و سنجش حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ن

آمادگی راهبران آموزشی برای حضور در مدارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار