فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد:

انهدام باند 40 ميلياردی سارقان منزل دراصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام يك باند چهار نفره سارقان منزل و كشف 40 ميليارد ريال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار "مهدي معصوم بيگي" گفت: در پي وقوع چندين مورد سرقت از منازل شهروندان در منطقه جنوب شهر اصفهان ، يك تيم مجرب از ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي اين استان بررسي موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار داد.

وي افزود: ماموران پس از انجام يك سري كارهاي تخصصي موفق شدند يكي از سارقان را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي در مخفيگاهش دستگير كنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت : فرد دستگير شده هنگامي كه با مستندات پليس روبه رو شد به سرقت 40 ميليارد ريال اموال منازل شهروندان منطقه جنوب شهر اصفهان با همدستي سه نفر ديگر اعتراف كرد.

سردار معصوم بيگي با اشاره به اينكه همدستان سارق نيز دستگير شدند، ادامه داد: هر چهار سارق پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند .

فرمانده انتظامي استان اصفهان از بازگرداندن اموال شهروندان پس از طي مراحل قانوني خبر داد و گفت : از ابتداي سال تا كنون 16 باند حرفه اي سارقان منزل توسط ماموران مجرب و پر تلاش پليس آگاهي اصفهان شناسايي و تحويل مراجع قضائي شدند .

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد : كشف سرقت هاي منزل در پنج ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه 14 و نيم درصد افزايش داشته كه اين مهم رضايت مندي شهروندان را به دنبال داشته است.

معصوم بيگي همچنين از كاهش يك درصدي وقوع سرقت هاي منزل در پنج ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: كاهش وقوع سرقت هاي منزل و افزايش كشفيات نشان دهنده اشرافيت بالاي كارآگاهان پليس آگاهي و همكاري و همياري مردم با پليس است.

فرمانده انتظامي استان اصفهان در پايان از مشاركت مردمي و همكاري آنها با نيروي انتظامي در همه زمينه ها تقدير كرد و از عموم شهروندان خواست ، هر گونه اخبار و موارد مشكوك را در اسرع وقت از طريق تماس با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند ، منازل خود را به سيستم هاي اعلام خطر ، آژير و دوربين هاي مداربسته مجهز و حتي الامكان اموال با ارزش خود را در منزل نگهداري نكنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.