معاون سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: بیش از ۱۵۰۰ مبلغ و مبلغه ایام محرم به مناطق مختلف شهری، روستایی و عشایری استان لرستان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام احمدرضا غلامی گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ مبلغ و مبلغه ایام محرم به اقصی نقاط استان لرستان اعزام می‌شوند.

وی افزود: مبلغان اعزامی یک روز قبل از محرم تا دوازدهم محرم در استان حضور تبلیغی، دینی و مذهبی دارند و به تبیین فلسفه قیام عاشورای حسینی، برنامه‌های قرآنی و بیان زندگی ائمه طاهرین می‌پردازند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی، نشست‌های معرفتی، دینی و اعتقادی از دیگر برنامه‌های مبلغان دینی در سطح شهرها، بخش ها، روستا و مناطق عشایری استان است و تکمیل مأموریت مبلغان اعزامی در استان برپایی نماز ظهر عاشورا به تاسی از نماز ظهر عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

این مسئول به برگزاری کارگاه‌های مختلف و جلسات توجیهی در استان اشاره کرد و گفت: ۱۰ همایش تحت عنوان طلایه‌داران تبلیغ به منظور توجیه روحانیون اعزامی فردا در سطح استان اجرا می‌شود.

وی گفت: ۱۰ همایش عاشورائیان نیز روز چهارشنبه با حضور سرپرست هیئات مذهبی، مداحان و نماینده، ولی فقیه در لرستان در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

بیش از ۱۵۰۰مبلغ و مبلغه ایام محرم به مناطق مختلف لرستان اعزام می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.