رئیس پلیس راه استان همدان؛

سه محور استان همدان ، در فهرست پر حادثه ترین ها

رئیس پلیس راه استان همدان گفت:سه محور برون شهری استان همدان در شهرستانهای رزن، اسدآباد و همدان بیشترین تعداد فوت بر اثر سوانح جاده ای را به خود اختصاص داده اند.

سه محور استان همدان ، در فهرست پر حادثه ترین هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ رضا عزیزی  رئیس پلیس راه استان همدان گفت: محورهای یوسف آباد ،سنقر در اسدآباد و محور کارخانه سیمان و جاده قدیم همدان - ساوه از محدوده پل 123 تا گردنه دخان در حوزه شهرستان فامنین در جرگه جاده های پر حادثه شناخته شده است.

وی ادامه داد: فوت ناشی از سوانح در این جاده 2 طرفه ، دو و نیم برابر افزایش داشته است و تنها در شهریور ماه سال جاری 9 نفر جان خود را در این جاده از دست داده اند.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: جاده رزن به کارخانه سیمان هم از دیگر جاده های حادثه خیز این استان به شمار می رود که علت آن نا ایمن بودن این جاده است.

سرهنگ عزیزی افزود: این جاده در برخی از قسمتها 2 خطه، چهار خطه و 6 خطه شده است، اما در برخی محدوده ها فاقد جدول کشی است.

وی یاد آور شد: تاکنون 10 شهروند در جاده های برون شهری شهرستان رزن جان باختند که 10 نفر آن در جاده رزن به سیمان هگمتانه دچار سانحه شدند.

 رئیس پلیس راه استان همدان گفت: جاده قدیم همدان - ساوه از دیگر محورهای پرتلفات این استان به شمار می رود که در سالجاری تاکنون 12 نفر جان خود را در این مسیر از دست دادند.

 سرهنگ عزیزی افزود: سال گذشته سه نفر در جاده قدیم همدان - ساوه جان باختند ولی در 6 ماهه سالجاری این رقم چهار برابر مجموع یکساله 95 است.

وی نبود شانه خاکی ، شیب عرضی و طولی غیر استاندارد و پیچ های غیر استاندارد را از مشکلات جاده قدیم همدان - ساوه بیان کرد .

امسال تا پایان مرداد ، 149 نفر در جاده های برون شهری استان همدان جان باختند.

انتهای پیام/ش.و

جان باختن  بیش از 140 نفر امسال در محورهای پر حادثه همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.