مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی نود نکته قابل تأملی را در مورد بازیکنان تیمش بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در برنامه نود شب گذشته حرف های بسیار تعجب آوری میان مسئولان باشگاه استقلال رد و بدل شد که در این میان به یکی از نکته های مهم بیان شده توسط افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال توجه زیادی نشد.

از آنجایی که مجری برنامه اصرار داشت که افتخاری حقایق بیشتری را باز گو کند اما مدیر عامل استقلال این موضوع را به پس از بازی با ذوب آهن موکول کرد و اشاره داشت که بازیکنان اکنون ببینده برنامه هستند و این درست نیست که همه مسائل باز شود. پس از آن، مجری نود اعلام کرد که بازیکنان استقلال باید خواب باشند که در کمال ناباوری افتخاری گفت: بازیکنان بیدار هستند چون آنها صبح ها می‌خوابند!

بدون شک این جمله کلیدی هم یکی از علت‌های اصلی ناکامی استقلال بوده که نه مدیران و نه اعضای کادر فنی نتوانسته‌اند درباره آن تصمیم‌گیری درستی داشته باشند و طبق اعتراف افتخاری بازیکنان استقلال شب ها بیدارند و صبح ها خواب!

زمان ساعت خواب بازیکنان استقلال مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
هیچ چیزمون درست نیست ناقص وخنددارو عذاب اور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
وقتی علی کچل ده ها رستوران بزنه و خودش تا دیر وقت توی انجاها مشغول پول جمع کردن باشه تکلیف بقیه بازیکنانش هم معلومه چیه . شبها ددر رفتن - - - روزها خواب !!!!!!!!
آخرین اخبار