مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید 3 هزار و ۳۹۵ مدرسه در سطح استان اردبیل با ۱۹ هزار نفر عوامل اجرایی آموزش و پرورش فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در هماش رونمایی از آرم سرویس مدارس که در خانه معلم اردبیل برگزار شد اظهار داشت: در روزهای آینده شاهد آغاز سال تحصیلی 97-96 خواهیم بود و امیدواریم امسال نیز همانند سال تحصیلی گذشته برای آموزش و پرورش استان اردبیل اتفاقات خوبی رقم بخورد و در حال حاضر نیز نتایج کنکور در استان جمع‌بندی و در روزهای آینده خبرهای خوشی به مردم اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ با آغاز سال تحصیلی جدید 3 هزار و 395 مرسه در سطح استان اردبیل با 19 هزار نفر عوامل اجرایی آموزش و پرورش فعالیت خود را آغاز می‌کنند که بحث آماده‌سازی و تجهیز مدارس استان به نحو مناسب انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 230 هزار نفر دانش‌آموز که یک چهارم جمعیت استان اردبیل را تشکیل می‌دهد در سال تحصیلی جدید در سطح استان حضور خواهند داشت و باید بتوانیم در کنار تحصیل دانش‌آموزان نیز بحث ارتباط مدارس با اولیای آنها را نیز ساماندهی کنیم.

ناصری بیان کرد‌: سلامتی دانش‌آموزان در محیط رفت و آمد به مدرسه برای آموزش و پرورش بسیار مهم بوده و از این لحاظ حساسیت ویژه‌ای به سرویس مدارس داریم که اولیا باید توجه کنند از سرویس‌های مدارس که تحت نظارت مدیران مدارس فعالیت می‌کنند، استفاده کنند.

وی افزود: آرم سرویس مدارس به عنوان شناسایی سرویس‌های مجاز و تحت پوشش مدارس استان اردبیل رونمایی شد که با همکاری پلیس راهور استان از این پس سرویس مدارس دارای آرم بوده و قابل شناسایی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد:‌ از رانندگان و عوامل دخیل در بحث ایاب و ذهاب دانش‌آموزان نیز تقاضا داریم که نهایت دقت و امنیت را در کار خود که حساسیت ویژه‌ای دارد مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/ح

فعالیت 19 هزار نفر عوامل اجرایی آموزش و پرورش استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
خوبه...