سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی خرم آباد از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار بوده و طرح کاملا فعال است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی یاور عزیزپور به همراه فلاح رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش وجوانان لرستان امروز درجریان بازدید از طرح عمرانی ورزشی دو و میدانی مجموعه ورزشی خرم آباد گفت: طرحدوومیدانی هم اکنون فعال و با سه پیمانکار در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن به ۹۰ درصد رسیده است.

وی افزود: پیمانکار این طرح یکی از بهترین پیمانکار‌های استان است که با توان مالی مناسب به رغم مشکلات مالی که وجود داشت، کار را انجام داده است.

عزیزپور با بیان اینکه پروژه در چندین فاز پیش‌بینی شده است، ابرازداشت: فاز اول آن مربوط به تعهدات پیمانکار بوده و رو به اتمام است ودو فاز دیگر که شامل زمین به متراژ ۸۰۰۰ متر و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است در مرحله انعقاد قرارداد است وبا توجه به پیش‌بینی‌ها تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال، عملیات ساخت مجموعه دوومیدانی به اتمام برسد.

وی با یادآوری اینکه تا پایان سال ۹۴ بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد، گفت: اعتبار مصوب در سال گذشته پنج میلیارد تومان بود که از این مبلغ بیش از ۷۰ درصد آن تخصیص پیدا کرده و پروژه برای نهایی شدن به حدود ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

وی با بیان اینکه پروژه ۸۰۰۰ هزار متر سالن دوومیدانی و شش سالن جانبی و محوطه ۱۴ هزارمتری دارد، خاطر نشان کرد: سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی خرم‌آباد بدون اغراق در غرب کشور از شرایط فوق‌العاده‌ای برخوردار است و می‌توان گفت که مشابه این سالن در غرب کشور وجود ندارد.

همچنین رئیس دفتر فنی اداره کل نیز بحث انشعابات را مهمترین بحث و مشکل سرراه این پروژه عنوان کرد و افزود: از تمامی دسگاه‌های متولی و درگیر میخواهیم کمک کنند تا مشکل انشعابات آن حل شود.

فلاح نژاد بدهی به پیمانکاران را در حال حاضر مبلغی معادل ۱ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: پروژه برای سرعت گرفتن در مراحل ن‌هایی با سه پیمانکار اصل، تارتان و اجرای ایرواشر‌ها با سرعت خوبی در حال انجام است.

گفتنی است، اعتبار هزینه شده برای این پروژه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان است.

انتهای پیام /د

سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی خرم آباد پیشرفت ۹۰ درصدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.