تیم هیئت کونگ فوی بانوان استان کرمان با کسب ۱۲ امتیاز تیمی و ۳۳ امتیاز انفرادی بر سکوی نخست رقابت های لیگ برتر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی همتی، سرپرست هیئت کونگ فوی استان کرمانگفت: تیم استان کرمان با نام هیئت کونگ فو استان پنج سال متوالیست که در لیگ برتر فدراسیون شرکت می کند و از آن موقع تاکنون همیشه یا قهرمان و یا نایب قهرمان لیگ شده ایم.

وی با اعلام اینکه از هفته ی اول تا چهارم لیگ برتر این فصل، تیم استان کرمان با ترکیب فاطمه زید آبادی، فاطمه پاریزی، مهدیه سید مرادی، سحر ابراهیمی، الهه پورخسروانی به مربیگری صبا عباسلو و سرپرستی محبوبه رنجبر در این رقابت ها حضور یافت، افزود: بر اساس نتایج اعلام شده، از هفته اول تا چهارم لیگ برترفدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، تیم هیئت کونگ فوی بانوان استان کرمان با کسب ۱۲ امتیاز تیمی و ۳۳ امتیاز انفرادی بر سکوی نخست رقابت های لیگ برتر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

همتی تصریح کرد: تیم سیمان سپهر فارس با ۹ امتیاز تیمی و ۲۴ امتیاز انفرادی و تیم اسطوره البرز با ۶ امتیاز تیمی و ۲۴ امتیاز انفرادی در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

وی یادآور شد: هفته ی پنجم لیگ نیز از 27 مهر ماه آغاز می شود.

همتی ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، افزود: تیم هیئت کونگ فوی استان، هیچ گونه اسپانسر و حامی ندارد و تاکنون تنها از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان بهره برده است.

انتهای پیام/ب

کرمان بر سکوی نخست رقابت های لیگ برترفدراسیون کونگ فو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.