روند پرونده های قضایی دام قاچاق شهرستان رابر با حضور مدیرکل دامپزشکی استان بررسی شد.

برخورد قاطع با سودجویان قاچاق دامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا صادقی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان رابر گفت: در راستای حمایت از سلامت دام و طیور شهرستان و همچنین سبد غذایی شهروندان محترم در استفاده از فرآورده های خام دامی جلسه ای باحضور مدیرکل دامپزشکی استان ، معاون محترم فرماندار ، رئیس محترم دادگاه عمومی رابر ، فرمانده نیروی انتظامی رابر،مدیریت جهادکشاورزی رابر در محل شبکه دامپزشکی رابر برگزار گردید.


رشیدی مدیر کل محترم دامپزشکی با بیان اینکه قاچاق دام یکی از معضلات انتشار بیماری میباشد افزود: برخورد قاطع با سودجویان قاچاق دام از مرجع قضایی میتواند در جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک و واگیر دامی موثر باشد .


رئیس دادگاه عمومی رابر نیز از جدیت شبکه دامپزشکی در برخورد و ارجاع پرونده متخلفین بهداشتی فراورده های خام دامی تشکر کرد و افزود دادگاه در راستای حمایت از حقوق شهروندی و سلامت شهروندان محترم همکاری لازم را در برخورد با پرونده های ارجاعی از شبکه دامپزشکی انجام می دهد. در پایان دکتر صادقی ضمن تشکر از نیروی محترم انتظامی شهرستان در کشف مستمر دام غیرمجاز وارد شده به شهرستان ،به عرضه کنندگان غیر مجازطیور زنده در سطح شهر و ارجاع پرونده متخلفین به دادگاه اشاره نمود .


انتهای پیام /س

 

پرونده های قضایی دام قاچاق شهرستان رابر بررسی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار