روزنامه دولتی «مین یو یوزون»، چاپ پیونگ‌یانگ، تحریم ها علیه کره شمالی را بی فایده و همانند جارو کردن دریا خواند.

روزنامه کره شمالی: تحریم‌ها علیه پیونگ‌یانگ همانند جارو کردن دریا با جارو، بی فایده استبه گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ روزنامه دولتی «مین یو یوزون»، چاپ پیونگ یانگ در سرمقاله امروز خود با بی فایده خواندن تحریم‌ها علیه این کشور، نوشت: اقدامات جامعه بین الملل در قبال کره شمالی فقط احتمال بروز جنگ جهانی سوم را افزایش می دهد.

این روزنامه متعصب دولتی ضمن محکوم کردن تحریم های جدید شورای امنیت سازمان ملل علیه کره شمالی ادامه داد: این اقدامات واقعا «منزجرکننده» است و آنچه بیش از هر چیزی مسخره به نظر می رسد رفتار مخرب آمریکاست که به رغم اطلاع از نتیجه تحریم کره شمالی، سرنوشت نخ نمای خود را با این اقدام به خطر می اندازد. جار و جنجال آمریکا برای تحریم و اعمال فشار بر جمهوری خلق کره فقط عزم مردم و ارتش کره را برای نابودی دشمنان جزم کرده و  اعتماد به نفس آنها ارتقا داده است.

این روزنامه کره ای با اشاره به اینکه تحریم ها علیه کره شمالی با هدف خُرد کردن حکومت و مردم این کشور اعمال شده است ولی تلاش های جامعه بین الملل در نهایت به شکست منجر می شود، نوشت:  آمریکا با چشم‌های خونین سعی دارد ایدئولوژی حاکم کره شمالی را تضعیف کند و با حربه تحریم ها حمایت های اجتماعی کشور را تحت تاثیر قرار دهد. این گزینه اثری بر حزب حاکم کره شمالی ندارد. تحریم های آمریکا علیه کره شمالی همانند جارو کردن دریا، بی فایده خواهد بود.

کره شمالی در 3 سپتامبر ششمین و قویترین بمب هیدروژنی خود را آزمایش کرد. در پی این آزمایش هسته ای، آمریکا و متحدانش خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی شدند. اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد اخیرا در واکنش به تهدید ناشی از آزمایش‌های هسته‌ای کره شمالی، این کشور را تحریم کردند. همچنین با وجود اظهارات احتیاط آمیز چین، آمریکا اعلام کرده گزینه های نظامی همچنان برای مقابله با کره شمالی وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار