سه سازمان بزرگ جهانی با استفاده از آمارهای سال 2016 سازمان جهانی مهاجرت، اعلام کردند حدود 40 میلیون برده در قرن بیست و یکم زندگی می‌کنند.

حدود 40 میلیون برده در قرن بیست و یکم زندگی می کنندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ برای نخستین بار سه سازمان بزرگ جهانی که نقش کلیدی در مبارزه با بردگی دارند، آمار جدیدی از شمار برده‌ها در جهان ارائه کرده‌اند.

پیش از این آمارهای ارائه شده در مورد برده داری مدرن از توجیه بین المللی برخوردار نبودند. در حال حاضر، بررسی های سه نهاد «بنیاد پای آزاد»، سازمان جهانی کار و یک موسسه غیردولتی با استفاده از آمارهای سال 2016 سازمان جهانی مهاجرت، نشان می‌دهد حدود 40 میلیون برده در قرن بیست و یکم زندگی می کنند.

اندرو فارست، رئیس بنیاد پای آزاد درباره انتشار این آمار گفت: برای نخستین بار در تاریخ است که سه سازمان درباره آمار برده داری نوین به اتفاق نظر رسیده اند. آمارهای دقیق به دولت‌ها اجازه می دهد تا اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

در حال حاضر، بیشتر کشورها قوانین مربوط به قاچاق انسان و کار اجباری دارند. با وجود این، حدود 40 میلیون نفر از 50 کشور جهان در بردگی به سر می برند. بر اساس گزارش سازمان جهانی کار از این تعداد 25 میلیون نفر درگیر کار اجباری و 15 میلیون نفر به واسطه ازدواج اجباری در بردگی به سر می برند.

انتهای پیام/

 آمار جدیدی از برده‌داری مدرن در جهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار