شایسته نیست در بیمارستان فوق تخصصی،تیم تخصصی وجود نداشته باشد و نیاز است علاوه بر سهیمه ثابت سهم ویژه ای برای جذب پزشک به بروجرد اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  "عباس گودرزی" نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) گفت: با توجه به این که روند این بیمارستان طولانی شده اما در تلاش هستیم تا بیمارستان به صورت کامل راه اندازی شود و تا به امروز تجهیزات بیمارستان به خوبی نصب شده است.

وی افزود: یکی از دغدغه های مردم بروجرد مشکل بهداشت و درمان است چرا که با توجه به کمبود فضای فیزیکی برخی از بیمارستان در راهروی بیمارستان و یا در محوطه بیمارستان بستری می شوند و این نامطلوب است.

گودرزی با اشاره به کمبود پزشک در بروجرد افزود: متاسفانه در بیمارستان امام(ره) به دلیل کمبود پزشک ده ها بیمار باید ساعتها منتظر بمانند تا نوبشان برسد و نیاز است برای رفع این مشکلات برنامه ریزی صورت گیرد.

به گفته وی سی تی اسکن و ام آر آی برای این بیمارستان یک ضرورت است و شایسته نیست در بیمارستانی که بنام فوق تخصصی است تیم تخصصی وجود نداشته باشد.

نماینده مردم بروجرد با اشاره به کمبود پزشک مغز و اعصاب در بروجرد گفت: در بروجرد تنها یک پزشک مغز و اعصاب وجود دارد و پیگیری هایی صورت گرفته که یک پزشک دیگر در مهرماه امسال به بروجرد اختصاص داده شود و نیاز است با توجه به سهمیه ثابت این شهرستان، سهمیه ویژه ای در نظر گرفته شود.

در ادامه "کامران سبزیان" رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: سیتی آنژیو گرافی در بیمارستان مورد نیاز است و بروجرد ازنبود ام آر آی در بیمارستان رنج می برد که نیاز است در این بیمارستان نصب شود.

 انتهای پیام/ د

کمبود پزشک متخصص در شهرستان بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.