استاندار کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و والدین تبریک گفت

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ پیام تبریک دکتر احمدی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و علم اندوزی و کسب دانش و آگاهی بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
ن و القلم و مایسطرون
آغازین روزهای مهرماه یادآور حضور دانش آموزان و دانشجویان دانش دوستی است که برای ورود به بهاری فرحناک مهیا می‌شوند و بی وقفه و با عشق برای رفتن به خانه دوم لحظه شماری می‌کنند.
این روز‌ها را باید سرآغاز لبخند‌ها و شادی‌های فرزندان مستعد و با اراده این مرز و بوم تلقی کرد که توسعه همه جانبه میهن خود را از هم اینک در سر می‌پرورانند.
بی شک مدرسه دومین خانه و مامن آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت.
این استان مستعد، با پتانسیل‌های فکری و معنوی و برخورداری از نیروهای زبده و کار آزموده مرهون تلاش بی وفقه معلمان و فرهنگیان دلسوزی است که در همین مدارس درس عشق دادند و مشق ایمان کردند.
باید سعی شود با تقویت بنیه‌های علمی و زیرساخت‌های آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش زمینه رشد فکری و فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان را فراهم نموده و با تبیین اهداف میان مدت و بلند مدت ارتقاء شاخص‌های علمی و پرورشی را ترسیم کرد.
همه فرهنگیان محترم استان اعم از معلمان، مربیان، مدیران و استادان دانشگاه سعی کنند افزایش راندمان علمی و ارتقاء شاخص‌های فرهنگی را از اولویت‌های مهم خود تلقی کنند و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید گام بردارند و بیش از گذشته همت ورزند.
دانش آموزان و دانشجویان این استان سعی کنند بر اساس رسالت خطیر و ذاتی خود تلاش در راستای تحصیل همراه با تهذیب را دوچندان کرده و توسعه فرهنگی و کمک به آینده استان را مد نظر داشته باشند.
اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش را به همه دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و والدین محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون همه عزیزان را از خداوند یزدان خواستارم.

انتهای پیام/د

پیام استاندار به مناسبت آغاز سال تحصیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.