خضری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ضرورت جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی/ نحوه اخذ مالیات باید ساماندهی شود

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر به تبیین مهم‌ترین مشکلات اقتصادی کشور و راه‌ های برون‌رفت از آن پرداخت.

ضرورت جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی/ نحوه اخذ مالیات ساماندهی شودرسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط اقتصادی کشور گفت: متاسفانه رکود بی‌سابقه‌ای کشور را دربرگرفته و بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال یکی از مطالبات اصلی مردم است.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های بهبود وضع معیشت و ایجاد اشتغال برای مردم، گسترش روابط تجاری و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است.

خضری مشکلات پیش آمده برای سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری را به علت ضعف نهاد‌های نظارتی پولی کشور دانست و ادامه داد: مردم به جهت آنکه این موسسات با مجوز بانک مرکزی فعالیت می‌کردند، پول‌های خود را به آنها سپردند اما سرشان بی‌کلاه ماند و لازم است حل این مشکل در اولویت وزارت اقتصاد و دارایی باشد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر با اشاره به اینکه سیستم نامطلوب اخذ مالیات یکی دیگر از مشکلات اقتصاد کشور است، خاطر نشان کرد: جای تاسف دارد که بسیاری از کارخانه‌ها و صنایع ما به دلیل مشکلات مالیاتی و بدهی به بیمه‌ها امکان فعالیت ندارند و برای بهبود فضای کسب و کار باید نحوه اخذ مالیات ساماندهی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار