سرمربی تیم والیبال بانك سرمایه بعد از مشخص شدن قرعه تیمش در مسابقات قهرمانی جهان گفت: باید سخت بجنگیم.

مصطفی كارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قرعه تیم والیبال بانك سرمایه در مسابقات قهرمانی جهان گفت: تیم‌های قدرتمندی حریف ما شدند البته با توجه با سطح مسابقات و این كه برترین تیم‌های دنیا در این رقابت‌ها حاضر هستند قابل پیش‌بینی بود كه همه كار سختی داشته باشند.

وی ادامه داد: هدف ما این است كه در این حضور جهانی از حیثیت والیبال ایران دفاع كنیم و برای موفقیت و كسب نتیجه باید سخت بجنگیم زیرا كار ما به هیچ عنوان ساده نخواهد بود.

سرمربی بانك سرمایه در ادامه گفت: این كه تیم ما در آسیا با قدرت قهرمان شد، سطح توقعات را زیاد كرده است و حالا ما از خودمان نیز توقع داریم كه بهترین نمایش ممكن را داشته باشیم.

وی خاطر نشان كرد: همه تیم‌هایی كه با بانك سرمایه هم گروه شدند هم در كشور و هم در قاره خود جزو بهترین‌ها هستند. همانطور كه بانك سرمایه در ایران و قاره آسیا جزو بهترین تیم‌هاست. تیم ما با انجام تمرینات كه بعد از اضافه شدن ملی‌پوشان انسجام بیشتری نیز پیدا می‌كند و با امادگی راهی مسابقات معتبر جهانی خواهیم شد.

كارخانه به همگروهی تیم بانك سرمایه با تیمی از كشور میزبان اشاره كرد و گفت: لهستانی‌ها كه در مدت اخیر نتایج خوبی در والیبال نگرفته‌اند و قطعا با بهره‌مندی از امتیاز میزبانی به دنبال بهترین نمایش ممكن و كسب عنوان قهرمانی است. باید برای هر مسابقه برنامه ویژه داشته باشیم و با شناخت و آنالیز خوب حركت كنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی بانك سرمایه درباره قرعه این تیم در قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار