معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، پتانسيلی ويژه برای شتاب دهی در جهت رفع موانع و مشكلات بخش خصوصی فعال در حوزه آی سی تی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا رحيمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: پيگيری كليه نهادهای مرتبط در حوزه آی سی تی و فعاليت بيشتر آنها بدون شك منجر به توسعه و شتاب بخشيدن به فضای اين حوزه شده و از سوی ديگر موجب می شود كه بخش خصوصی بيش از گذشته به فعاليت در استان ترغيب شود.


وی همچنين با اشاره به اهميت مهارت آموزی شركت های بخش خصوصی آی سی تی استان، خواستار تلاش بيشتر در جهت تبديل نظام صنفی رايانه ای استان به سازمان نظام مهندسی فنآوری اطلاعات شد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در ادامه به ظرفيت های موجود در حوزه آی سی تی برای توجه به ايجاد اشتغال و رفع مشكل بيكاری استان اشاره كرد و گفت: با توجه به مشكل بيكاری در استان دستگاه های اجرايی ذيربط می توانند با استفاده از ظرفيت ها و پتانسيل های موجود در اين حوزه نسبت به رفع اين مشكل اقدام كنند و جوانان را به سمت كارآفرينی به اين حوزه سوق دهند.


 رحيمی گفت: خوشبختانه جوانان كرمانشاهي دارای استعدادها و توانمندی های خوبی هستند كه با ارائه آموزش و زمينه سازی در حوزه آی سی تی می توان اشتغال مناسبی را در اين حوزه ايجاد كرد.

 

انتهای پیام/ز

ارائه آموزش و زمينه سازی در حوزه آی سی تی می توان اشتغالزایی کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.