یک واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع به ارزش ۴۵ میلیون تومان توسط یکی از حامیان خیر به یک خانواده ایتام تحت حمایت کمیته امداد در گلوگاه اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدرضا یعقوبی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گلوگاه با بیان اینکه حامیان و خیران با این نهاد  همکاری مطلوبی دارند، گفت: یک واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع به ارزش ۴۵ میلیون تومان توسط یکی از حامیان خیر به یک خانواده ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان  اهدا شد.

وی با بیان اینکه ۲۸۱ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: این افراد از حمایت‌های مادی و معنوی ۷۹۲ نفر از حامیان بهره‌مند هستند.

مدیر کمیته امداد گلوگاه با توجه به جذب حامی در ماه مبارک رمضان امسال گفت: جذب حامی در ماه رمضان امسال در مقایسه با سال قبل ۶ برابر رشد داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گلوگاه با بیان اینکه حامیان ۱۴۰ میلیون تومان به ایتام و مشمولان طرح محسنین این شهرستان از ابتدای امسال  تاکنون کمک کردند، گفت: این کمک‌ ها بیشتر در  بخش‌ های معیشتی و تحصیلی به صورت نقدی و غیر نقدی بوده است.

یعقوبی با بیان اینکه ۱۷ نفر از ایتام در این شهرستان از بیمه آتیه برخوردارند، گفت: این نهاد با هدف تامین آینده ایتام تحت حمایت، طرح بیمه آتیه را اجرا می‌کند.

وی گفت: مردم نیکوکار گلوگاه می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۱*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود با کمیته امداد در خدمت رسانی به ایتام و مشمولان طرح محسنین همکاری کنند.

انتهای پیام/ م

ساخت واحد مسکونی برای ایتام گلوگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.