سیستم گرمایشی ۵۵ درصد مدارس استان اردبیل استانداردسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم که این روزها یادآور حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال دفاع مقدس و برگ زرینی در تاریخ کشور است که در قالب آن وظیفه داریم در راستای ترویج این فرهنگ و حرکت شایسته رزمندگان و دلاوران ایرانی اقدام کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش استان اردبیل سال گذشته شاهد توفیقات قابل توجهی در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، پرورشی و توزیع مراکز خدماتی بوده است که این دستگاه اجرایی در ارزیابی عملکرد دستگاه برتر شده و از مجموعه دو هزار امتیاز یک هزار و 908 امتیاز را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ارتباط با سال تحصیلی جدید گفت:  امسال 21 هزار و 313 نفر دانش آموز کلاس اولی در مدارس استان اردبیل تحصیل می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنیم که 17 هزار نفر نیز در مقطع  پیش‌دبستانی در استان ثبت‌نام کنند.

ناصری بیان کرد: سه هزار و 395 مدرسه برای تحصیل دانش‌آموزان در سطح استان آماده‌سازی شده که 12 هزار و 700 کلاس درس در این مدارس آماده شده و پیش‌بینی می‌کنیم 300 هزار دانش‌آموز در مدارس استان ثبت‌نام کنند که تا به امروز 209 هزار دانش‌آموز ثبت‌نام انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: 12 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی آموزش وپرورش در سال گذشته بوده که امسال به 20 میلیارد تومان افزایش یافته و امیدواریم بتوانیم پروژه‌های مهم را از این طریق اجرایی کنیم.

 

انتهای پیام/ع

استانداردسازی سیستم گرمایشی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.