همایش میثاق عاشوراییان شهرستان بوشهر برگزار شد

همایش میثاق عاشوراییان شهرستان بوشهر، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، فرمانده انتظامی استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی برگزار شد.

همایش میثاق عاشوراییان شهرستان بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفائی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح چهارشنبه در این همایش اظهار داشت: اسلام عصاره ادیان و امام حسین (ع) عصاره اسلام است و این مطالب به این معنی است که حضرت امام حسین (ع) عصاره ادیان الهی است. حضرت امام حسین علیه السلام کلمه طیبه الهی است که راه، کلام و نامش همواره در سراسر جهان و در طول تاریخ ماندگار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز اظهار داشت: این نشست به منظور هماهنگی و انتقال توصیه‌های دینی و امنیتی در مراسم و محافل عزاداری‌های محرم و همچنین ابلاغ سیاست‌های کلی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی برگزار شده است.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی با اشاره به نقش مهم هیئات مذهبی در ترویج معارف حسینی افزود: هر مجلس و خیمه و بیرقی برای اقامه عزای امام حسین (ع) برپا می‌شود باید یک مدرسه معرفتی برای ترویج معارف امام حسین (ع) باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به تقارن امسال ماه محرم با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب دینی است و با الگو پذیری از قیام عاشورا به پیروزی رسید و در دوران دفاع مقدس هم رزمندگان اسلام با الگوگرفتن از عاشورا و نهضت امام حسین در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدند.

خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر در بخش دیگری از این همایش ضمن تشریح برنامه‌های کارشناسی استان در حوزه محرم، بصیرت، وظیفه شناسی استکبارستیزی و نظم و انضباط را از مهمترین نشانه‌های انقلابی گری عنوان کرد.

انتهای پیام /پ

همایش میثاق عاشوراییان شهرستان بوشهر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.