روزنامه الدیار لبنان جزئیاتی جدید از نفوذ پهپاد حزب‌الله لبنان به عمق سرزمین‌های اشغالی را ارائه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در پی نفوذ پهپاد حزب الله لبنان به عمق سرزمین های اشغالی و عبور از تمامی موانع و پدافندهای هوایی رژیم صهیونیستی، روزنامه الدیار لبنان جزئیات جدیدی از این نفوذ حزب الله به سرزمین های اشغالی ارائه داد.

این روزنامه به نقل از برخی منابع آگاه نوشت پهپاد حزب الله به مدت سی و پنج دقیقه توانست در عمق سرزمین‌های اشغالی و بر فراز شهر صفد پرواز کند و رادارهای نظامی اسرائیل جز پس از بازگشت این پهپاد از مأموریت خود موفق نشدند آن را کشف و شناسایی کنند.

طبق اعلام رسانه های صهیونیستی، سامانه موشکی رژیم صهیونیستی نتوانست این پهپاد را ساقط کند؛ از این رو مجبور شد دو هواپیما را به پرواز درآورد و پهپاد را در آسمان هدف قرار دهد.

این منبع آگاه در ادامه اعلام کرد پهپاد حزب الله از خاک سوریه برخاست و وارد سرزمین های اشغالی شد. پدافند هوایی اسرائیل نتوانست این پهپاد را ساقط کند؛ مسأله ای که سبب مداخله نیروی هوایی اسرائیل برای ساقط کردن آن شد و حزب الله بوسیله این کار پوچی قدرت پدافندی اسرائیل را بار دیگر به نمایش گذاشت و پرسش های جدی را در خصوص مانورهای نظامی اخیری که اسرائیل در مناطق شمالی خود و در مجارت لبنان برگزار می کند، ایجاد کرد.

روزنامه الدیار لبنان همچنین به نقل از این منابع اعلام کرد پرواز این پهپاد موقعی صورت پذیرفت که برای ارتش اسرائیل حساس بود؛ چرا که ارتش اسرائیل در حال برگزاری مانورهای نظامی بود. همچنین طبق اعلام این منابع، در حالی که گنبد آهنین نتوانسته است تنها یک پهپاد را ساقط کند، چگونه خواهد توانست هزاران موشکی که از جنوب لبنان و جولان اشغالی در جنگ احتمالی پیش رو  شلیک شود را ساقط نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار