عبدالرحیم خطیب گفت: احترام زیادی برای ساپیا و علی دایی قائل هستیم اما برای کسب سه امتیاز به مصاف این تیم می رویم.

عبدالرحیم خطیب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره صدرنشینی تیم پارس جنوبی جم در رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: شرایط خوبی داریم. بازی سنگینی مقابل استقلال  تهران انجام دادیم و پس از آن بازیکنانمان برای دیدار حساس با سایپا تمرینات زیادی انجام دادند.

او درمورد افت سایپا، حریف پارس جنوبی در هفته هفتم لیگ برتر بیان کرد: سایپا تیم با ریشه ای است که یکی از بزرگ ترین مربیان کشورمان را روی نیمکت دارد. به هر حال شرایط در لیگ برتر سخت است و تیم ها نمی توانند در تمام بازی هایشان پیروز باشند. هر تیمی برای کسب نتایج تلاش می کند و سایپا هم برای کسب پیروزی مقابل پارس جنوبی قرار می گیرد. از طرفی باید بگویم  باوجود احترامی که برای سایپا و علی دایی قائل هستیم تنها هدفمان در این دیدار به دست آوردن سه امتیاز است تا با تحقق این امر صدرنشینی پارس جنوبی را در جدول لیگ برتر ادامه دهیم.

خطیب درباره حمایت پرشور مردم جم از شاگردان مهدی تارتار گفت: هواداران ما به بهترین شکل از تیمشان حمایت می کنند و شاید در کل ایران بی نظیر باشند. آن ها 90 دقیقه به صورت ایستاده پارس جنوبی را تشویق می کنند و به این تیم علاقه زیادی دارند. اگر کانون هواداران باشگاه هماهنگ کند به احتمال فراوان تعداد زیادی از مردم جم برای بازی با سایپا به تهران می آیند.

او درباره امکانات محدود شهر جم برای میزبانی از تیم های لیگ برتری عنوان کرد: تنها مجید جلالی پیش از دیدار هفته دوم بین پارس جنوبی و پیکان به دلیل اینکه تحت تاثیر مسائل مختلف قرار گرفته بود به امکانات جم اعتراض کرد اما پس از اتمام بازی به تعریف و تمجید از میزبانی جم پرداخت. هرچند در این شهر هتل خوبی وجود ندارد اما در نزدیکی شهر هتل های مناسبی در اختیار تیم های لیگ برتری قرار می گیرد.

سرپرست تیم پارس جنوبی درباره احتمال ادامه شگفتی سازی پارس جنوبی گفت: با توکل به خدا، اتحاد و همدلی تمام  اعضای تیم و  حمایت های مدیران نفتی می توانیم این روند خوب را ادامه دهیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

خطیب درمورد میزان مبلغ دریافتی بازیکنان پارس جنوبی بیان کرد: قسط اول قرارداد بازیکنان که شامل 30 درصد مبلغ قرارداد می شود پرداخت شده است.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست پارس جنوبی درباره دیدار با سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار