دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان :

محقق کردن برنامه‌های پیشگیری و درمان اعتیاد با کمک مداحان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: اعتقاد داریم که موضوعاتی مثل پیشگیری، درمان و صیانت از بهبود یافتگان را می‌توان با کمک مداحان محقق کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بیرانوند، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: مداحان تاثیرگذارترین شبکه‌های اجتماعی بر جامعه هستند و نفوذ کلام آن‌ها در این ایام به گونه‌ای است که می‌توان نهایت استفاده را از آن‌ها داشت و به خداوند نزدیک‌تر شد.

وی ادامه داد: یکی از هدف‌های قیام امام حسین (ع) موضوع امر به معروف و نهی از منکر بود و مداحان را می‌توان راهروان راستین امام حسین (ع) دانست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان عنوان کرد: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر، اعتیاد منکر است که ریشه خانواده‌ها و جوانان که سرمایه‌های ما هستند را از بین می‌برد.

بیرانوند با اشاره به اینکه طبق آموزه‌های دینی در زمان‌های مختلف از مداحان استفاده شده است، گفت: این امر کمک می‌کند تا جامعه از مواد مخدر و روانگردان پاک شود.

وی با یادآوری اینکه بازگشتن از مصرف مواد مخدر کار خیلی سختی است، تصریح کرد: طبق رویکرد جمهوری اسلامی، که رویکردی مردمی، اجتماعی و همگانی است، سیاست‌های یازده‌گانه مبارزه با قاچاق مواد مخدر را طبق فرمود: ه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه جهت‌ها است.

این مسوول گفت: اعتقاد داریم که موضوعاتی مثل پیشگیری، درمان و صیانت از بهبود یافتگان را می‌توان با کمک مداحان محقق کرد.

انتهای پیام/ د

با کمک مداحان می‌توان برنامه‌های پیشگیری و درمان اعتیاد محقق کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.