بیش از ۲۰ واحد بوم گردی تا پایان سال جاری در استان به بهره برداری می رسد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  محمد طاهریان معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی سمنان گفت: مطالعات گردشگری در استان سمنان در دستور کار قرار دارد که در این راستا برای محور سمنان- مهدیشهر نیز کار مطالعاتی آن انجام شده و تا کیاسر ادامه دارد و برای محدوده گرمسار نیز مسیر رودخانه بنه کوه برای سال جاری اگر تامین اعتبار صورت گیرد مطالعات آن هم انجام خواهد شد.


وی افزود: طرح جامع گردشگری در استان سمنان هنوز به نتیجه مطلوب و تصویب نهایی نرسیده است لذا با همکاری فرمانداری ها و استفاده از طرح محور گردشگری با رویکرد اجرای پروژه، برش شهرستانی آن تعیین خواهد شد.


طاهریان تصریح کرد: بالغ بر ۶۰ پروژه در حوزه گردشگری تعریف شده است که تاپایان سال جاری سه پروژه با متوسط سرمایه گذاری ۱۰ الی ۳۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.


معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی سمنان افزود: پروژه هایی با سرمایه گذاری در حوزه بوم گردی در دستور کار قرار دارد این سرمایه گذاری های اندک و پر بازده با همان فضای موجود تجهیز می شود و در کل استان بیش از ۱۲۰ واحد بوم گردی وجود دارد که تا پایان سال حداقل ۱۵ الی ۲۰ واحد دیگر به آن ها اضافه می شود.


انتهای پیام / د


افتتاح 20 واحد بوم گردی تا پایان سال جاری در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.