معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در پیامی هفته دفاع مقدس را به همه رادمردان سرافراز و جانبازان و آزادگان معزز و خانواده گرانقدر شهدا و مردم شهیدپرور شهرستان مهاباد تبریك گفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، متن کامل پیام «دکتر شجاعی» به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

"فرارسیدن هفته دفاع مقدس كه با یاد و خاطره شهیدان و شاهدان معطر است و با نام باشکوه امام راحل همراه و هم‌نفس می‌باشد، دنیایی از عشق و ایمان و معرفت و ایثار و پاک‌بازی را در جان‌ و دل ما زنده می‌سازد  و حسی زیبا از غرور و افتخار در ما ایجاد می‌نماید. هشت‌ساله دفاع مقدس برای ما كلاس انسان‌سازی به شمار می‌آید كه از گلدسته‌های رفیع مدرسه عشق آن اذان رشادت و رادمردی به جهان طنین‌انداز شد.

  هشت سال دفاع مقدس آزمون سره از ناسره بود و جوهره مردان و جوانان غیور ایران سرافراز چشم‌ها را خیره و اسطوره‌هایی از گذشت و ایثار را به واقعیت كشید و برای عصرها و نسل‌ها به یادگار نهاد.

 دشمنان كه با همه توانشان با انقلاب و آرمان‌های ما درافتادند ملت فداكار ما نیز با بسیج همه آنچه را كه در توان داشت، آموخته‌های مكتب عاشورایی خود را به منصه عمل نهاد و پیروزی نهایی را در آغوش كشید. رجاء واثق داریم كه با عقبه غنی و به یمن خون شهیدان و بركت صالحان و صبوری ایثارگران و جانبازان ورهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم همیشه درصحنه و همراهی ملل ستمدیده و آزاده پرچم اسلام بر بلندای ملل جهان در اهتزاز خواهد بود.

 این‌جانب لازم میدانم این هفته را به همه رادمردان سرافراز و جانبازان و آزادگان معزز و خانواده گران‌قدر شهدا و مردم شهیدپرور تبریك عرض نمایم و با تمامی مردم شریف مهاباد  در این روزهای بزرگ با شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق نماییم و در همراهی با دولت تدبیر و امید با اتكال به خدای منان برای شكوفایی و آبادانی این شهرستان مجدانه‌تر از پیش اقدام و راه پیشرفت و ترقی را هموارسازیم."

 

شجاعی ـ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد

انتهای پیام/ع

هفته دفاع مقدس در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.