اعظم کرمی و حديث نظری در قالب تیم ملی بانوان ایران، مدال برنز سرعت امدادی مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا که به میزبانی تهران برگزار شد را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عصمت گنجعلی پور، نایب ربیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان با اعلام اینکه بیست و پنجمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان از دوشنبه 27 شهریور جاری با رقابت 164 سنگ‌نورد مرد و زن از 10 کشور جهان در تهران آغاز شد، گفت: از استان کرمان، اعظم کرمی، حدیث نظری، بهاره بدرآبادی در رشته سرعت و فاطمه جعفری در سه رشته سرطناب، بولدرینگ، سرعت به عنوان بازیکن، سجاده سلطانی نژاد به عنوان مربی تیم ملی سنگ نوردی و راضیه هاشمی و امین راینی نژاذ به عنوان داور، در این دوره از رقابت ها حضور یافتند.

وی افزود: این رقابت‌ها در سه ماده «سرعت»، «بولدرینگ» و «سرطناب» به مدت 4 روز بر روی دیواره تازه تأسیس «مجموعه سنگ‌نوردی مگاپارس» انجام شد و سنگ‌نوردان از 10 کشور؛ چین، هنگ کنگ، اندونزی، هند، ژاپن، کره جنوبی، قزاقستان، سنگاپور، چین تایپه و ایران با هم به رقابت پرداختند.

گنجعلی پور به رقابت های بخش بانوان اشاره و تصریح کرد: در پایان رقابت های این بخش، تیم ملی بانوان ایران متشکل از فرناز اسماعیل زاده(زنجان)، اعظم کرمی (کرمان) و حديث نظری(کرمان) مدال برنز سرعت امدادی سنگ نوردي را از آن خود کرد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان از دوشنبه 27 شهریور جاری با رقابت 164 سنگ‌نورد مرد و زن از 10 کشور جهان به مدت 4 روز در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ب

حضور کرمانی ها در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار