عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود که اجازه ورود نیروهای غیر بومی را برای پست‌های مدیریتی به لرستان را ندهند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رستم کوشکی، عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: نمایندگان مجلس ظرفیت بالایی داشته و از طریق ارتباط با وزرا می‌توانند کارهای بزرگی را برای شهر خرم‌آباد انجام دهند.

وی در ادامه گفت: در چارچوب قانون کاری انجام نشده و بایستی فراتر از قانون عمل کرد و از آنجا که محل‌های فراوانی برای کمک به شهرداری خرم‌آباد وجود داشته، اما متاسفانه تاکنون کمک موثری در این راستا انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به رایزنی نمایندگان مجلس با وزارت‌خانه‌ها، گفت: با توجه به رایزنی‌هایی که نمایندگان مجلس با وزارت‌خانه داشته می‌توان برای حل بسیاری از مشکلات از جمله حل مسئله زیرگذر بهارستان گام‌های موثری برداشت.

کوشکی گفت: استان لرستان دارای ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی توانمندی است و لذا از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود که اجازه ورود نیروهای غیر بومی را برای پست‌های مدیریتی به استان ندهند.

 انتهای پیام/ د

 نباید نیروهای غیر بومی برای پست‌های مدیریتی لرستان انتخاب شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.