یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی مستقر در گیلان صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه رفتند.

رژه نیرو‌های نظامی و انتظامی به مناسبت آغاز هفته در گیلانبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  ، در نخستین روز هفته دفاع مقدس یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی مستقر در گیلان از مقابل جایگاه، قرآن کریم، تمسال مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم آغازین روز هفته دفاع مقدس در میدان مصلی رشت با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس " من انقلابی ام " گفت: حفظ روحیه انقلابی، پایبندی به ارزش‌ها و مبانی اسلام و انقلاب است.

سردار عبدالله پور سازش و همراهی با ظلم را تقابل با انقلابی گری دانست و افزود: انقلابی بودن پاسخ به ندای مظلومان است که از هر گوشه دنیا طلب یاری می‌کنند.

وی پایبندی به استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی را نمونه بارز انقلابی بودن خواند و اضافه کرد: حساس بودن به حرکات دشمن و عکس العمل نشان دادن به این حرکات یکی دیگر از نشانه‌های انقلابی بودن است.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: وی آنچه لایق خود بود به دیگران نسبت داد و هر نقطه‌ای از دنیا اثری از جور و ستم دیده می‌شود پای آمریکا و ایادیش در میان است.

در پایان مراسم یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در میدان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.