مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اصغر عظیمی مهر را به عنوان دبیر علمی کنگره ملی شعر عاشورایی دروازه قافله عشق منصوب کرد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛در این پیام آمده است :

شاعر فرهیخته

جناب آقای اصغر عظیمی مهر 

با سلام و احترام

ادبیات این مرز و بوم قرن هاست که شکوه حادثه ای  جاودانه را از حنجره  بغض آلود خود می سراید و شعر که احساس را می فهمد، همواره این حس را در موجی از عشق و ایثار و شهادت بازتاب داده و درآمیختگی شعر با این شعور حماسی و جاودانه، سهمی سترگ  در تداوم خط سرخ عاشورا داشته است و بی شک شاعران استان کرمانشاه که جایگاه ویژه¬ای در این حوزه داشته و دارند  و آوازه نام  و اشعار آنها جان¬های تشنه را سیراب می کند، تداوم بخش این مسیر باشکوه هستند. با عنایت به اینکه این استان دروازه قافله عشاق حسینی (ع) می باشد و افتخار آن را دارد که هرساله میزبان خیل ارادتمندان  اباعبدالله الحسین (ع) بوده؛ عظم کرده ایم نخسیتین کنگره ملی شعر عاشورایی دروازه قافله عشق  را برگزار نمایم که تحقیقا این رویداد مهم فرهنگی ادبی می¬تواند نقش مهمی در تداوم فرهنگ عاشورایی داشته باشد.

به همین مناسبت و به منظور برگزاری باشکوه این کنگره جنابعالی را که دارای  سوابق و تجارب ارزنده ای  در حوزه شعر آیینی و به ویژه شعر عاشورایی می باشید به عنوان دبیر کمیته علمی کنگره ملی شعر عاشورای دروازه قافله عشق منصوب می‌‌نمایم. انتظار می‌رود با پشتکار و عظم راسخ  و   با بهره گیری از ظرفیت شاعران بنام کشوری و استانی شاهد برگزاری باشکوه این رویداد باشیم.

 امید است با عنایات حضرت حق و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری در این راستا موفق و موید باشید.

 

انتهای پیام/پ

کنگره ملی شعر عاشورایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.