معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لحن لات مابانه سخنرانی ترامپ در سازمان ملل را بیانگر وحشت او از ایران است.

امنیت ما در ایران درگرو نابودی فساد است/راه آزادی، امنیت و پیشرفت ایران از مبارزه و شکست آمریکا می‌گذردبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی، امروز جمعه ۳۱ شهریور در نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح شهرستان کاشان گفت: دلسوزی و طرفداری ترامپ از ملت ایران از عجایب روزگار است.

وی با اشاره به این سخن پراکنی رئیس جمهوری آمریکا که می‌گوید چرا دولت ایران به مستضفعان و فقیران کشور خودش نمی‌رسد و کمک‌های مالی به نیرو‌های مقاومت می‌کند افزود:رییس جمهور آرمریکا در حالی این سخت را می‌گوید که ۴۵ میلیون نفر زیر خط فقر در کشور آمریکا زندگی می‌کنند.

به‌گفته‌وی، آمریکا ۶ هزار میلیارد دلار از ملت این کشور را برای ناامن کردن ایران در عراق و افغانستان هزینه کرد.

راه آزادی، امنیت و پیشرفت ایران از مبارزه و شکست آمریکا می‌گذرد


معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه نباید از تشر‌های دشمن ترسید تصریح کرد: راه آزادی، امنیت و پیشرفت ما از مسیر مبارزه و شکست دادن آمریکا می‌گذرد و ما همچنان این راه را طی خواهیم کرد.

سردار سرتیپ نقدی، اظهارداشت: راه پیروزی ملت‌های مسلمان جهان در مقابل آمریکا مقاومت، ایستادگی و تسلیم نشدن در برابر استکبار جهانی است.

 وی، پیروزی‌های دوران دفاع مقدس ایران و ملت‌های مسلمان سوریه، یمن، عراق و لبنان را اتمام حجت برای همه دانست و گفت: آمریکا از ما می‌خواهد که نیرو و رزمنده برای سوریه نفرستیم، اما ما به کوری چشم دشمن در همه جای جهان در کنار مستضعفان هستیم و خواهیم بود.

به‌گفته‌وی، آمریکا از ۱۲ هزار کیلومتر آن طرف تر، افزون بر هزینه کردن میلیارد‌ها دلار، هزاران نفر از مردم افغانستان و عراق را به خاک و خون کشانده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تا استکبار، آمریکا و رژیم صهیونیستی وجوددارد ملت ما نمی‌توانند امنیت کافی داشته باشد.

سردار سرتیپ نقدی، با تاکید بر اینکه ملت ایران ۴۰ سال است در مقابله همه ابرقدرت‌ها و زورگویان جهان ایستاده و هر روز پیروزی کسب می‌کند تصریح‌کرد: مقاومت، بصیرت و عظمت ملت ایران است که توانسته ابرقدرت ظالمی را که ۱۷۰ پایگاه نظامی در سراسر جهان دارد و توانسته کشور‌های بزرگ را زیر دست خودش قرار دهد، به ذلت و خواری بکشاند، شکست بدهد و هم اکنون در مقابله با ایران، عاجر و درمانده بماند و نداند، چکار کند.

وی اظهارداشت: اگر ایران از مقاومت دفاع و حمایت می‌کند نه تنها توجیه انسانی، عدالت خواهی و اسلامی دارد بلکه برای کسانی هم که به هیچکدام از این معیارها، پای بند نیستند، توجیه امنیتی دارد.

به‌گفته‌وی، کشور‌های منطقه در همسایگی ما هستند اگر تروریست‌ها در این کشور‌های در همسایگی ما رشد و سرزمین‌ها را اشغال کنند، ناامنی را به ایران نیز تسری می‌دهند.

راه اندازی ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای برای فساد جوانان/امنیت ما در گرو نابودی فساد است

سردار سرتیپ نقدی، با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهونیستی با راه اندازی ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای، صد‌ها سایت و شبکه اجتماعی، ترویج مواد مخدر و خانه‌های فساد سازماندهی شده، تلاش می‌کنند جوانان و نوجوانان مارا به فساد بکشانند گفت:ما تا این پایگاه‌ها را از بین نبریم در امنیت نخواهیم بود.

وی افزود:جمهوری اسلامی ایران تا پایگاه‌هایی را که آمریکا برای انحراف ملت ایران در فضای مجازی و ماهواره ایجاد کرده است نابود نکند ساکت نخواهد نشست.

به‌گفته‌وی، امروز رژه نیروی‌های مسلح نیزنشانه اعلام آمادگی اراده و توان و مقاومت یک ملت بزرگ برای مقابله با آمریکا و اسرائیل است.

سردار سرتیپ نقدی، گفت: ما هم اقتصاد خود را نیز سامان خواهیم و هم نیروی نظامی خود را تقویت خواهیم کرد و تا قطع کامل دست ستمگران از منطقه آرام نخواهیم گرفت.

وی در پایان افزود:همینگونه که امروز صدای خرد شدن استخوان‌های لیبرالیسم و کاپیتالیسم شنیده می‌شود شاهد گزارش ن‌هایی پیروزی ملت ایران بر استکبار نیز خواهیم بود.

شایان ذکر است: آیین رژه نیرو‌های مسلح در کاشان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اقتدار نیرو‌های مسلح این منطقه اعم از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی و ادوات نظامی در میدان جهاد این شهرستان برگزارشد.

روز‌های ۳۱ شهربور تا ۶ مهر به مناسبت تهاجم گسترده رژیم بعثی عراق به ایران هفته بزرگداشت دفاع مقدس نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.