امام جمعه موقت گچساران گفت: نباید برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی به برجام و آمریکا دلخوش باشیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیاسی و عبادی گچساران با بیان اینکه دهه اول ماه محرم به عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، اظهار کرد: فرضیه امر به معروف و نهی از منکر جز واجبات دینی است، بنابران آنهایی که دم از شیعه بودن می‌زنند باید در عمل آن را نشان دهند و نباید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ترک شود.

امام جمعه موقت گچساران در ادامه به هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های رزمندگان اشاره کرد و گفت: در همچنین روزهای رژیم بعث به خاک جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرد که با رشادت‌ها و دلاور مردمی‌های مردان و زنان این سرزمین آنها را از این خاک بیرون کردیم.پ

وی افزود: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری رزمندگان بر ما واجب چرا که پیشرفت و امنیت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم.

حجت‌الاسلام صفایی گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی به دلیل مجاهدت و ایستادگی مردم به وجود آمده و انگیزه انقلابی هر روز در بین مردم در حال افزایش است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و فرهنگی تنها به دست خود مردم برطرف می‌شود، نه وابسته شدن به بیگانه و ما نیز به برجام نباید دل خوش کنیم. دل خوش به آمریکا و برجام نباشیم چرا که آمریکا جایی برای اعتماد نگذاشته است.

امام جمعه موقت گچساران در پایان با اشاره به برگزاری مراسمات ایام ماه محرم، بیان کرد: امیداوریم هیئت‌های مذهبی مسائل شرعی و دینی را در این ایام رعایت کنند و برای مردم ایجاد مزاحمت نشود.

انتهای پیام/د

امام جمعه موقت گچساران:هیئت های مذهبی برای مردم ایجاد مزاحمت نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.