سرمربی تیم نفت گفت: مسئولیت فنی تیم با من است و شکست مقابل پیکان را به گردن می‌گیرم.

کریمی: شکست مقابل پیکان را به گردن می گیرم/چند بازیکن جدید جذب می کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کریمی پس از شکست تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: نتیجه ای که به دست آمد برای تیم ما اصلا خوب نبود اما من از بازیکنانم بابت بازی خوبی که در نیمه دوم انجام دادند تشکر می کنم، ما می توانستیم در نیمه اول هم بازی بهتری ارائه دهیم.

وی ادامه داد: پیکان پس از پیروزی مقابل پرسپولیس با روحیه ای مناسب پا به بازی امروز گذاشته بود و از تجربه شان نیز استفاده کردند، من به عوامل تیم پیکان تبریک می گویم.

سرمربی تیم نفت طلاییه افزود: باید بیشتر از این کار کنیم، این باخت به گردن من است و مسئولیت فنی تیم نیز با من است. باید تمرینات را به شکلی برگزار کنیم که شاهد این مسائل نباشیم. ما نیاز به جذب بازیکنان جدید داریم و قصد داریم چند بازیکن خارجی را به تیم اضافه کنیم.

وی درباره اینکه چرا تیمش را از کنار خط هدایت نمی کرد گفت: قصد ندارم بهانه بیاورم اما علاقه ای به آمدن زیاد در کنار خط ندارم و ترجیح می دهم بیشتر روی نیمکت بنشینم. مشکل کوچکی نیز داشتم و امامی فر تیم را از کنار خط هدایت کرد.

کریمی با اشاره به مشکلاتی که بازیکنان خارجی تاکنون برای باشگاه های ایرانی ایجاد کرده اند عنوان کرد: ما بازیکنی به نام تابادزه را با مبلغ 40 هزار دلار به نفت آورده بودیم و او اکنون بازیکن استقلال خوزستان است. این بازیکن از بسیاری از بازیکنان ایرانی ارزان تر بود، بنابراین ما سعی می کنیم با بازیکنانی قرارداد ببندیم که در تمرینات تیم شرکت می کنند. سعی ما بر این است که قراردادها را به گونه ای امضا کنیم که اتفاقاتی که برای سایر باشگاه ها رخ داده تکرار نشود.

 

انتهای پیام/

اظهارات علی کریمی پس از شکست مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار