اطعام 10 هزار نفر در ملایر

کارشناس مسؤول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اطعام 10 هزار نفر همزمان با ایام محرم خبر داد.

اطعام 10 هزار نفر در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمد احمدوند،کارشناس مسؤول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر  با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ماه محرم اظهار کرد: این برنامه‌ها در قالب طرح بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش «بصیرت عاشورایی» در دهه اول محرم در ملایر خبر داد و افزود: این مراسم در 14 بقعه متبرکه شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

کارشناس معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اعزام 25 نفر از مبلغان بومی و اعزامی از قم به مناطق مختلف شهرستان ملایر توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همزمان با ایام محرم خبر داد.

وی گفت: این مبلغان با هدف بصیرت‌افزایی، سخنرانی، برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی، برگزاری برنامه‌های دینی و مشاوره به این مناطق اعزام می‌شوند.

احمدوند همچنین به سیاهپوش کردن بقاع متبرکه و آستان متبرکه امامزادگان ملایر همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و صفر اشاره کرد و گفت: در همه بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان برگزار می‌شود.

کارشناس مسؤول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر ادامه داد:  اطعام 10 هزار نفر در ملایر همزمان با ایام محرم توسط اوقاف و امور خیریه ملایر انجام می شود.

وی ادامه داد: در بقاع شاخص شهرستان شامل تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله(ع) ملایر، ابراهیم طجر سامن، امامزاده عبدالله(ع) مهرآباد، امامزاده علی‌اکبر(ع) کرکان ، امامزاده علی حسین(ع) روستای داویجان و سایر امامزادگان شاخص شهرستان برنامه‌های محرم به صورت ویژه‌ برگزار می‌شود.

نتهای پیام/خ

10هزار نفر در ملایر اطعام می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.