هفته نخست لیگ برتر هندبال مردان با لغو یک بازی روز‌های ۳۰ و ۳۱ شهریورماه برگزار شد.

نگاهی به بازی های هفته نخست لیگ برتر هندبال / برنامه هفته دوم مسابقاتبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نخست رقابت های لیگ برتر هندبال کشور در گروه آقایان روزهای پنج شنبه و جمعه با انجام 3 بازی پیگیری شد. در نخستین بازی این هفته در روز پنج شنبه 30 شهریور، تیم هپکو اراک در خانه میزبان تیم هندبال مس کرمان بود. شاگردان ایرج رضایی در این بازی موفق شدند با نتیجه نزدیک 23 -22 حریف خود را شکست دهند و قدم خوبی در همین هفته نخست بردارند.

روز جمعه 31 شهریور هم با دو بازی پیگیری شد. شاگردان طاهری دریک بازی نزدیک و حساس در تهران موفق شدند تا نیروی زمینی را با نتیجه 29 -28 شکست دهند. تیم سپاهان در این بازی 2 امتیاز گرفت تا همراه با تیم هپکو صدرنشین شود.

در دیگر بازی روز جمعه تیم های سنگ آهن بافق و کبیر موتور کازرون به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار بازی با نتیجه تساوی 18 -18 به پایان رسید تا دو تیم از همان ابتدا امتیازات را تقسیم کنند. دیگر بازی هفته نخست هم که قرار بود روز پنج شنبه میان دو تیم نفت و گاز گچساران و پتروشیمی مارون برگزار شود لغو شد.

هفته دوم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور روز پنج شنبه 6 مهر با انجام 4 بازی پیگیری می شود که برنامه های آن به شرح زیر است :

سنگ آهن بافق - نفت و گاز گچساران

مس کرمان - پتروشیمی مارون

کبیر موتور کازرون - نیروی زمینی تهران

فولاد مبارکه سپاهان - هپکو اراک

انتهای پیام /

برنامه هفته دوم رقابت های لیگ برتر هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار