فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خواستار حضور حداکثری مردم آذربایجان‌غربی در کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در گفتگوی خبری در شبکه آذربایجان غربی گفت: به گفته ی رهبری دفاع مقدس گنجینه بزرگ و عظیم فرهنگی است که هر چقدر از آن در جاهای مختلف فرهنگی ، اقتصادی استفاده کنید تموم شدنی نیست.

وی، تصریح کرد: دستاورد های مهم و معنوی دفاع مقدس خود باوری و اعتماد به نفس ملت، توکل به خدای متعال، وحدت و یکپارچگی ملت برای دفاع از جنگ هم در خط مقدم و هم پشتیبانی از جنگ، تاثی به مکتب ائمه اطهار و از خود گذشتگی و ایثار است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در آغاز جنگ تحمیلی ایران هیچ وسایل دفاعی و امکانات جنگی در دست نداشتیم ولی به حول و قوه الهی و همت جوانان مومن و انقلابی این مرز و بوم دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتیم.

سردار خرم اشاره کرد: مهمترین نتیجه ۸ سال دفاع مقدس تمرین ومشق ایثار و شهادت بود و سهم شهدا در جنگ بی بدیل بود .

وی، اذعان داشت: در دفاع مقدس تلخی ها و شیرینی های زیادی بود ولی شیرینی این دفاع بیشتر از تلخی ها بود و در این جنگ دفاع مقدس خود را به جهان صادر کردیم ، دشمنی که جنگ را شروع کرده بود از همان اول جنگ تجاوز را شیوع دادند و اینجا بود که حقانیت نظام اسلامی به اثبات رسید.

فرمانده سپاه شهدا استان گفت: وقتی شیپور جنگ نواخته می شود مرد از نامرد شناخته شد،در این جنگ هزاران میلیارد ضرر وارد کشور شد ولی در مقابل عظمت و بزرگی شهدا این تلخی ها معنایی ندارد.

وی، در پایان سخنان خود اشاره کرد: در آبان ماه امسال کنگره ۱۲ هزار شهید در استان و شهر ارومیه برگزار می شود که حضور حداکثری مردم در این کنگره سبب ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه می شود.

 

انتهای پیام/ح

مهمترین نتیجه ۸ سال دفاع مقدس تمرین مشق ایثار و شهادت بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.