رئیس پلیس راهور استان بوشهر از ترافیک نیمه‌سنگین روز اول مهر در خیابان ساحلی بوشهر خبر داد و گفت: سه هزار و ۸۲۵ همیار پلیس در طرح بازگشایی مدارس همراهی می کنند.

ترافیک نیمه‌سنگین روز اول مهر در بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح بازگشایی مدارس از اول مهر در راستای کنترل ترافیک، انضباط در عبور و مرور با استفاده از امکانات موجود و همیاران پلیس آغاز شده است. این طرح با ۳۲۵ نفر کارکنان راهنمایی و رانندگی، ۶۵ دستگاه گشت، ۱۰ تیم نامحسوس و سه هزار و ۸۲۵ همیار پلیس انجام می شود.

وی در توصیه به خانواده‌ها در خصوص سرویس مدارس، افزود: خانواده‌ها در انتخاب سرویس مدارس از افرادی که دارای تاییدیه و دارای مجوز هستند استفاده کنند. فرد مود تایید باید دارای گواهینامه پایه دو مجاز، برگ معاینه فنی و برچسب ویژه را دارا باشد. از ابتدای سال تحصیلی نیروهای ما در مدارس هدف که شامل مدارس حاشیه خیابان‌ها هستند از ساعت شش و ۴۵ دقیقه صبح به ویژه برای مدارس ابتدایی مستقر خواهند بود.

کشکولی یادآور شد: میدان آزادی به دلیل اجرای طرح تقاطع غیر همسطح بار ترافیکی وجود دارد که از سرویس مدارس درخواست می‌شود برای ورود به سمت بوشهر از خروجی از سمت بلوار امام علی(ع) و برای رفتن به مرکز شهر از طرف محلات بهمنی و سبزآباد از خیابان ساحلی استفاده کنند. در آغازین روز از سال تحصیلی شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در خیابان ساحلی بودیم که این ترافیک ناشی از بی‌توجهی برخی افراد به رعایت فاصله موجب تصادف خسارتی سه خودرو شد که با رسیدگی همکاران ما مرتفع شد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر بیان کرد: در شش ماهه ابتدایی سال جاری میزان تصادفات فوتی درون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد کاهش داشته است. علی‌رغم تلاش همکاران ما با افزایش ۱۲ درصدی در تصادفات جرهی شاهد بودیم که مقصر بیشتر این حوادث موتورسیکلت بوده است.

انتهای پیام /پ

ترافیک نیمه‌سنگین روز اول مهر در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.