برنامه‌های ویژه بازگشایی مدارس و ایام محرم در در دبیرستان متوسطه اول نرجس بردخون اجرا شد و زنگ آغاز سال تحصیلی جدید به دست همسر شهید حسن قایدی نواخته شد.

دانش آموزان بردخونی با نام امام حسین(ع) سال تحصیلی را آغاز کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون صبح شنبه در آیین بازگشایی مدارس در دبیرستان متوسطه اول نرجس با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و ماه محرم، اظهار داشت: بهار دانش برای همه نسل‌ها و دانش‌آموزان دارای خاطرات فراوان و شیرینی است که آینده سازان برای آموختن تجربه می‌کنند.

ظهیر محمودی افزود: آموزش و پرورش رسالت مهمی برای ترویج فعالیت‌های پرورشی دارد که توسعه فعالیت‌های قرآنی، توسعه و ترویج فرهنگ نماز، توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی از این نمونه است که با تلاش مربیان و متولیان پرورشی و تربیت بدنی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به جایگاه سلامت دانش آموزان، اضافه کرد: توسعه و ترویج سلامت جسمانی نظیر سلامت و بهداشت فردی و عمومی، بهداشت دهان و دندان، معاینه دانش آموزان در اولویت قرار دارد و استعدادیابی و کسب مقام در جایگاه بعدی است که با تعامل و ارتباط پایگاه بهداشتی درمانی عملی می‌شود. اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان بر اساس تحول بنیادین از ابتدای مهر آغاز می‌شود، زیرا دغدغه آموزش با کیفیت داریم که تقویت نمرات دانش آموزان و افزایش درصد قبولی در مراکز آموزش عالی نتیجه این تلاش مستمر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه مدیران و کلیدداران آینده کشور از بین دانش آموزان انتخاب می‌شوند، ابراز داشت: هیچ تفاوتی بین دانش آموزان در زمینه آموزشی و پرورشی و پشتیبانی وجود ندارد و تلاش کرده ایم عدالت آموزشی را در مدارس شهر و روستا‌ها اجرا کنیم.

انتهای پیام /پ

دانش آموزان بردخونی با نام امام حسین(ع) سال تحصیلی را آغاز کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.