برخی رفتار‌های خلاف قانون و غیربهداشتی در باشگاه‌های بدنسازی از جمله استفاده از دارو‌های مکمل موجب ورود دادستانی استان به این عرصه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، قاضی بخشی‌محبی معاون دادستان مشهد در پیگیری امورعامه گفت: هیئت پزشکی ورزشی استان وظیفه دارد اموری همچون ایمنی باشگاه‌ها و بیمه ورزشکاران را پیگیری کند به همین جهت مقرر شد این هیئت تمام معضلات وچالش‌های پیش رو را از طریق حوزه معاونت اجتماعی وپیشگیری از جرم دادسرا در تمام رشته‌های ورزشی وباشگاه‌ها رصد کنند و در صورت مشاهده موارد غیرقانونی ابتدا با تذکر و در غیر این صورت با انعکاس آن به دادسرا اعمال قانون نسبت به آن صورت پذیرد.


وی افزود: روسای هیات ورزشی و کمیته‌های زیر مجموعه این هیات‌ها از جمله کمیته نظارت و بازرسی و کمیته انضباطی نیز مطابق مقررات حقوق ورزشی دارای اختیارات فراوان قانونی می‌باشند که در صورت اعمال صحیح آن شاهد ورزشی استاندارد خواهیم بود.

قاضی بخشی محبی گفت: در صورت لزوم دادستانی و به صورت ویژه شعبه ورزشی حمایت همه جانبه خود را از ورزش استاندارد و مطابق با آموزه‌های حقوق ورزشی اعلام می‌دارد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.