مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان گفت : نماز محور برنامه‌های آموزش‌ و پرورش این استان برای سال تحصیلی جدید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا جهان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان در آئین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس دخترانه هاجر سمنان گفت : امروز می‌توان ادعا کرد که فعالیت‌های آموزش‌وپرورش استان سمنان به‌صورت واقعی به کف مدارس منتقل‌ شده و دانش‌آموزان فعالیت‌های آموزشی و تربیتی آموزش‌وپرورش را کاملاً حس می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش استان سمنان در سال‌های اخیر در مجموع شاخصه‌های آموزشی و تربیتی جزو چهار استان برتر کشور بوده و این جایگاه امسال نیز تکرار شده است افزود: این موفقیت‌ها با تلاش‌های بیش از 10 هزار فرهنگی استان سمنان حاصل‌شده است.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به بخشی از موفقیت‌های نظام تعلیم و تربیت این استان در سطح کشور عنوان کرد: بیش از 44 درصد از دانش‌آموزان پایه دهم استان سمنان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش سازمان‌دهی شده‌اند.

 

جهان افزود: از این رو آموزش‌وپرورش استان سمنان رتبه نخست کشور را از نظر توسعه متوازن رشته‌ها در اختیار دارد.

 

وی با اشاره به رتبه نخست آموزش‌وپرورش استان سمنان در کشور از نظر میانگین نمرات امتحانات دانش‌آموزان این استان عنوان کرد: آموزش‌وپرورش استان سمنان در 2 سال اخیر ازنظر برگزاری نماز جماعت در مدارس این استان نیز رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با بیان اینکه نماز محور برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان سمنان برای سال تحصیلی جدید است گفت: بر همین اساس امسال نیز مانند سال‌های گذشته شعار سال تحصیلی با محوریت نماز انتخاب شده است.

 

جهان اضافه کرد: ستاد پروژه مهر آموزش‌وپرورش استان سمنان «نماز، ورزش،مهارت؛ رمز و راز سعادت» را به عنوان شعار سال تحصیلی جدید برگزیده‌اند.

 

جهان با اشاره به اینکه از امروز بیش از 120 هزار دانش‌آموز در استان سمنان وارد کلاس‌های درس می‌شوند اضافه کرد: بیش از یک‌میلیون و 200 هزار جلد کتاب برای سال تحصیلی جدید در استان سمنان توزیع شد.

 

انتهای پیام / ه


توزیع بیش از یک‌ میلیون جلد کتاب در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.