پیام فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

فرمانده انتظامی مازندران با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان آینده ساز، دانشجویان فرهیخته، معلمان و اساتید متعهد تبریک گفت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز مهرماه در پیامی فرارسیدن فصل تعلیم و تربیت را به دانش آموزان آینده ساز، دانشجویان فرهیخته، معلمان و اساتید متعهد تبریک گفت.


در این پیام آمده است.


در دین مبین اسلام که بزرگترین مشوّق علم است، طی قرن‌های متمادی، مسلمانان پرچم دانش، معرفت و پیشرفت علمی را در جای جای جهان برافراشتند و امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت ایران، با آزادی از نفوذ استکبار جهانی، استقلال و عزت ملی را تجربه کرده و جهاد علمی را به عنوان یکی از بزرگترین فرائض انقلابی در پیش روی خود دارد.


طلوع خورشید علم آموزی و دانش در مهرماه نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش اموزان است و تقارن سال تحصیلی جدید با ماه محرم و هفته دفاع مقدس اتفاقی مبارک است و آموختن را در مکتب حسین (ع)، ایثار و ازخودگذشتگی مزین می‌کند.


دانش آموزان و دانشجویان به خوبی آگاه هستند که برای استقلال این کشور و پایداری انقلاب اسلامی باید بخوانند و بیاموزند تا دست نیاز به سمت کسی دراز نکنیم.


ایران اسلامی در تداوم رسیدن به هدف‌های بزرگ خود چشم به تلاش جوانان در عرصه‌علم و معرفت دوخته است و بدون این مهم، فروغ خودباوری و استقلال ملی که در طول بیش از سه دهه از انقلاب همواره راهگشای ملت و دولت در گذرگاه‌های دشوار بوده است، محقق نمی‌گردد.


فرماندهی انتظامی استان مازندران با استعانت از خداوند متعال و در سایه سار همکاری و مشارکت خوب مردم، هم، چون همیشه در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در این راستا به دانش آموزان عزیز توصیه می‌کند، ضمن رعایت قوانین ومقررات عبور ومرور در زمان تردد از منزل تا مدرسه به توصیه‌های پلیس توجه کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را سریعاً با والدین و اولیاء و مربیان خود در میان بگذارند.


انتهای پیام/آ

پیام فرمانده انتظامی استان مازندران درباره بازگشایی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار