به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر همایش تجلیل از فعالان این عرصه در قروه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛پرویز کولانی فرماندار قروه در همایش امر به معروف و نهی از منکر در قروه ضمن تسلیت ایام ماه محرم، گفت: احساس مسئولیت مسئله‌ای مهم است که همه آحاد جامعه در خصوص امر به معروفات و نهی از منکرات باید داشته باشند.

وی افزود: یکی از مصادیق معروفات وحدت است و یکی از مصادیق منکرات ایجاد تفرقه و انشقاق بین مردم است و تمام نقشه‌هایی که دشمنان در قالب کاروان‌ها و داعش و گروهک‌ها اجرا می‌کنند، هدفشان از بین بردن وحدت جامعه متحد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کولانی با اشاره به موضوع همه‌پرسی کردستان گفت: ملت کرد دلبستگی و پایبندی خود را به نظام مقدس اسلامی ایران ثابت کرده است و باید تلاش شود که این مسئله دستخوش حواشی نشود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز در این همایش ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دشمن با سه استراتژی داخلی‌کردن جنگ، منطقه‌ای کردن جنگ و جنگ مستقیم قصد ضربه زدن به ما را داشت که ناکام ماند و صدام به دست همان‌هایی که اورا تربیت کرده بودند ساقط شد.

محمود الله‌مرادی افزود: رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) و حضور گسترده مردم در عرصه ایثار و شهادت و مقاومت، از مهم‌ترین عوامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ نابرابر و تحمیلی بود و چشم استکبار با این قدرت اتحاد مردم ایران از کاسه درآمد.

در پایان این همایش از تعدادی از فعالان این عرصه با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/د م

وحدت از مصادیق معروفات است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.