بیش از ۳۳۶ دانشجو در نیمه اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد پذیرش شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ارسلان خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از پذیرش ۳۳۶ دانشجو در نیمه اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی گفت: از این تعداد ۷۰ دانشجو در رشته پزشکی، ۲۳ دانشجو در رشته دندانپزشکی، ۲۲ دانشجو در رشته اتاق عمل، ۳۰ دانشجو در رشته بهداشت عمومی و ۲۷ دانشجو در رشته هوش بری پذیرش شدند.

خالدی فر، تعداد دانشجویان پذیرش شده در رشته‌های بهداشت محیط را ۲۶ نفر، پرستاری ۵۶ نفر، مامایی ۲۱ نفر و رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی نیز به ترتیب ۳۰ و ۳۱ نفر اعلام کرد.

وی افزود: در نیمه اول سال تحصیلی جاری دو هزار و ۵۱۵ دانشجو در ۸ مقطع تحصیلی و در ۳۰ رشته در ۷ دانشکده این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

به گفته خالدی فر؛ تعداد دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه تا نیمه مرداد ماه امسال، ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر می‌باشد که از این تعداد ۳ هزار و ۵۸۱ دانشجو به مقاطع بالاتر راه یافته اند.

دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد و دارای ۶ دانشکده پزشکی، پیراپزشکی، بهداشت، فناوری‌های نوین، پرستاری و مامائی شهرکرد و پرستاری بروجن است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار