تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کاهش محرومیت میزبانی از بازی بعدی در دوگنبدان به مصاف حریفان خود می رود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران گفت: با پیگیری‌های باشگاه نفت گچساران محرومیت ٥ جلسه‌ای تیم فوتبال نفت و گاز از بازی‌های خانگی به سه جلسه محرومیت کاهش یافت و این تیم از بازی بعدی می‌تواند بازی‌های خانگی را در زمین اختصاصی خود انجام دهد.

ابوالحسن غلامی افزود: محرومیت تماشاگران بنا بر رأی کمیته انضباطی همچنان به قوت خود باقی است و کاهش محرومیت فقط شامل محل بازی است که به شهر دوگنبدان منتقل شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کمیته انضباطی، رئیس کمیته استیناف، رئیس کمیته صیانت از سلامت لیگ فوتبال کشور و هیأت فوتبال استان و شهرستان گفت: امیدوار هستیم با تدبیرهای مطلوب امنیتی، پشتیبانی صنعت نفت و ایجاد بسترهای فرهنگی در محیط ورزشگاه‌ها توسط کمیته فرهنگی باشگاه، شرایط مناسب‌تری برای پیشگیری از بروز چنین جرائمی فراهم شود.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به علت تخلف تماشاگرانش در آخرین بازی پلی اف لیگ دسته دو کشور در سال قبل مقابل اروند خرمشهر با حکم کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال از 5 جلسه بازی خانگی محروم شده بود.

با رای امروز کمیته انضباطی و کاهش محرومیت 5 جلسه ای به 3 جلسه، تیم فوتبال نفت و گاز بدون حضور تماشاگر در دوگنبدان از میهمانان خود پذیرایی میکند و تماشاگران هم پس از پایان محرومیت 5 جلسه ای قادر به همراهی تیم خود در دوگنبدان هستند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در بازی بعدی خود در لیگ دسته دو فوتبال کشور در سمنان به مصاف صنایع این شهر می رود و در بازی بعد از آن در دوگنبدان از پرسپولیس مشهد پذیرایی می کند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ های معتبر فوتبال کشور است.

 

انتهای پیام/ش

همراهی هواداران تیم فوتبال نفت گچساران بعد از 5 جلسه محرومیت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.