فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از کشف محموله بزرگ سیگار قاچاق در عسلویه خبر داد.

محموله بزرگ سیگار قاچاق در عسلویه کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سهام صالحی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه با قاچاق کالا تلاش‌های بسیار خوبی در این شهرستان صورت گرفته است.

وی از افزایش میزان کشفیات قاچاق در سطح این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های اقتصادی مقاومتی، مقابله با قاچاق و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور است.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل سیگار خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط ماموران ایست بازرسی شهید مصطفی خمینی خبر داد. ماموران ایست بازرسی شهید مصطفی خمینی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل محور اصلی به یک دستگاه کامیون کشنده که از بندرعباس وارد استان بوشهر شده مشکوک و آن را متوقف کردند. ماموران در بازرسی از کامیون توقیفی تعداد ۶۴ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار به مارک مدرن سفید رنگ که به طرز ماهرانه در قسمت عقب کانتینر کامیون جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ صالحی بیان داشت: ارزش کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است که در همین رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه خودرو و کالای کشف شده به دایره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی منتقل شد.

انتهای پیام /پ

محموله بزرگ سیگار قاچاق در عسلویه کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.