عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت:عملکردم در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی ترکمنستان رضایت بخش بود.

قاسمی:عملکردم در ترکمنستان رضایت بخش بود/امیدوارم حضور کفاشیان در دو و میدانی خیر باشدرضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکردش در بازی های داخل سالن آسیا اظهار کرد: به دلیل آسیب دیدگی مدتی نتوانستم در مسابقات شرکت کنم و خوشحالم به دنبال رهایی از آسیب دیدگی مدال برنز بازی های داخل سالن آسیا را کسب کردم. زمانیکه فدراسیون دو و میدانی اعتماد کرد و مرا به اردوی ارومیه فرستاد، تصمیم گرفتم با مدال آوری در ترکمنستان، به این اعتماد پاسخ خوبی دهم. خوشبختانه در این رقابت ها مدال گرفتم و از رکوردم هم راضی هستم.

او افزود: شرایط خوبی در اردوی تیم ملی دو و میدانی ایران حاکم شده و فدراسیون برای بازی های آسیایی جاکارتا برنامه ریزی مناسبی انجام داده است. البته  مسئولان ورزش کشور باید بیش از پیش به دو و میدانی توجه کنند چرا که برای موفقیت در بازی های آسیایی نیازمند حمایت بیشتری هستیم.

قاسمی ادامه داد: در ماه های اخیر به سختی تمرین کردم و به دلیل مصدومیت شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. دوست دارم مدال بازی های آسیایی را هم به افتخاراتم اضافه کنم اما برای این کار نیاز به تمرکز و تمرینات بیشتری دارم. مطمئنم فدراسیون با درایت کامل درباره اردوهای آتی ملی پوشان دو و میدانی تصمیم می گیرد.

دونده 100 متر کشورمان درباره حضورش در رقابت های لیگ دو و میدانی اظهار کرد: همراه با تیم نفت در مرحله دوم لیگ شرکت می کنم. با توجه به اینکه در دور قبلی به دلیل بدشانسی از کسب مدال ناکام ماندم، امیدوارم در این مرحله بتوانم نتیجه خوبی بگیرم.

دارنده مدال برنز بازی های داخل سالن در مورد بازگشت کفاشیان به دو و میدانی گفت:از این اتفاق خیلی خوشحالم که او دوباره به دو و میدانی بازگشته است و امیدوارم بتواند حضورش برای دو و میدانی کشورمان مفید باشد.

انتهای پیام/


اظهارات قاسمی درباره بازی های داخل سالن آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار