نماینده ولی فقیه در همدان :

ضرورت ایجاد مدرسه امر به معروف و نهی از منکر در کشور

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: روش انجام امر به معروف و نهی از منکر را به کسی آموزش نداده‌ایم به همین دلیل معتقدم برای امر به معروف و نهی از منکر یک مدرسه ایجاد کنیم.

ضرورت ایجاد مدرسه امر به معروف و نهی از منکر در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در همدان پیش از ظهر امروز در گردهمایی مشترک ستادهای صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی همدان افزود: روش انجام امر به معروف و نهی از منکر را به کسی آموزش نداده‌ایم در حالیکه هر کاری و عملی، سازو کار خودش را دارد به همین دلیل معتقدم برای امر به معروف و نهی از منکر یک مدرسه ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: بزرگترین فریضه دینی ما به ویژه در ایام محرم امربه معروف و نهی از منکر است که از خدای تعالی می‌خواهم همه ما جز آمران به معروف و ناهیان از منکر به معنای واقعی آن قراردهد.

وی با بیان اینکه موضوع امر به معروف و نهی از منکر به قدری مهم است که همه واجبات و متسحبات دین در برابر این فریضه الهی به قطره‌ای در برابر دریا تشبیه شده‌اند ، اظهار داشت: متاسفانه ما نتوانستیم به درستی در این عرصه انجام وظیفه کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر درفضای امروزی جامعه و در عرصه امر به معروف و نهی از منکر برعکس وظیفه خود در این موضوع عمل نکرده باشیم هنر کرده‌ایم چرا که تا این فریضه الهی به شدت پایمال شده است.

وی با با اشاره به اینکه اگر امر به معروف زنده بماند واجبات و مستحبات دین نیز زنده می‌ماند در غیر این صورت از بین می‌روند یادآورشد: درحدیثی آمده است در آخرالزمان مردم گناهان جدیدی درست کرده و در پی آن خداوند نیز بیماری‌های جدیدی نازل می‌کند.

محمدی افزود: ما برای انجام امر به معروف و نهی ازمنکر نیازمند تعلیم امران به معروف و ناهیان از منکر در مدرسه امر به معروف و نهی از منکر هستیم چرا که امر به معروف و نهی از منکر در مواجه با افراد و تخلفات راهکارهای خودش را دارد.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر لزوم راه اندازی مدرسه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر را نمی‌توان به صورت بخشنامه‌ای و اداری در جامعه اجرا کرد.

انتهای پیام/ج

ضرورت ایجاد مدرسه امر به معروف ونهی منکر در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار