انتشار کتاب مسابقه بزرگ" رسم الخط کربلا"ویژه شهادت امام حسین (ع) منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ کتاب "رسم الخط کربلا" کرده است.

رسم الخط کربلا کتاب مجموعه‌ای از بیانات و دیدگاه‌های امام خامنه‌ای (حفظه الله) درباره امام حسین (ع) و قیام کربلا است.

این کتاب در پنج بخش فضائل و عظمت سیدالشهداء (ع)، چرایی و دلایل قیام، دستاورد‌ها و برکات قیام سیدالشهداء (ع)، درس‌ها و عبرت ها، پرونده ویژه و پرسشنامه منتشر شده است.

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این مسابقه با مطالعه این کتاب و پاسخ به سوالات انتهای این کتاب، شماره گزینه‌های صحیح را در قالب یک عدد ۲۰ رقمی از چپ به راست، به سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۹۶۶ ارسال نمایند.

شرکت برای عموم علاقه‌مندان بالای ۱۲ سال در این مسابقه آزاد است و در پایان به برندگان مسابقه به قید قرعه جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد.

مهلت ارسال پاسخنامه حداکثر تا ۲۰ آبان ماه سال جاری است و اسامی برگزیدگان در ۲۲ آبان ماه در سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی به نشانی www.mfso.ir و نیز سایت مرکز فرهنگی پژوهشی به نشانی www.mfpo.ir اعلام خواهد شد.

گقتنی است "کتاب رسم الخط کربلا" به شمارگان ۵ هزار نسخه از سوی مجتمع فرهنگی آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه چاپ و تألیف شده است.
انتهای پیام/ر

انتشار فراخوان مسابقه کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار