ملی پوش وزن 75 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی گفت:یکبار در رقابت های قهرمانی آسیا فرصت کسب مدال را داشتم اما از این موقعیت به خوبی استفاده نکردم.

پژمان پشتام در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قبل از اعزام به رقابت های داخل آسیا گفت:دراردوهای آماده سازی رقابت های جهانی 2017 فرانسه همراه ملی پوشان اعزامی تمرین کردم و چند مرحله اردو نیز به صورت مجزا زیر نظر کادر فنی،خودم را برای حضور در مسابقات داخل آسیا آماده کردم و هم اکنون به یک وضعیت ایده آل رسیدم.
وی درباره این که تا چه اندازه به کسب مدال در رقابت های داخل سالن آسیا خوش بین است اظهار داشت:من برای کسب بهترین مدال راهی ترکمنستان می شوم و به هیچ چیز غیر از این هم فکر نمی کنم فقط امیدوارم دچار بدشانسی نشوم.
پشتام درمورد این که چقدر انگیزه دارد تا جواب اعتماد کادر فنی را به خوبی پاسخ دهد گفت:در رقابت های قهرمانی آسیا یک بار کادر فنی به من اعتماد کرد و صاحب دوبنده تیم ملی شدم اما از فرصتم به خوبی استفاده نکردم و در این رقابت ها هفتم شدم به همین منظور هم اکنون انگیزه چند برابری دارم تا هم اعتماد صد در صدی کادر فنی را به خودم جلب کنم و هم ناکامی در قهرمانی آسیا را جبران کنم.
فرنگی کار وزن 75 کیلو گرم کشورمان درخصوص اینکه چه برنامه ای برای بعد از رقابت های داخل سالن آسیا دارد عنوان کرد:نه تنها برای من بلکه برای همه ورزشکاران المپیک آخر خط است،بر همین اساس با جدیت تمرین می کنم تا در ابتدا به دوبنده تیم ملی در بازی های المپیک 2020 توکیو برسم و در این میدان هم صاحب مدالی ماندگار شوم.
رقابت های کشتی فرنگی پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا، روز سه شنبه 4 مهرماه در شهر عشق آباد پایتخت کشور ترکمنستان برگزار می شود.
انتهای پیام/


صحبت های پشتام قبل از اعزام به رقابت های ایندورگیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار