حجت الاسلام لک زایی گفت: باید تلاش کنیم تا طلاب و فضلای جوان را نسبت به راهکارهای حفظ ارزش‌های انقلابی حوزه آگاه و برنامه‌های عملیاتی را با کمک آنها دنبال کنیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی،رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی،گفت: با اشاره به برگزاری همایش علمی مسؤولیت‌های ملی و فراملی حوزه انقلابی در دی‌ماه سال جاری، عملی کردن تولیدات علمی و استفاده از خروجی‌های همایش به صورت ویژه توسط مجموعه‌های مختلف دنبال می‌شود.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی میان طلاب و فضلای جوان را یکی از اهداف اصلی برگزاری همایش علمی مسؤولیت‌های ملی و فراملی حوزه انقلابی برشمرد و گفت: این افراد سرمایه‌های اصلی حوزه هستند و می‌توانند ضامن انقلابی ماندن حوزه باشند.

وی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان یکی از مجموعه‌های استفاده کننده از خروجی‌های این همایش نام برد و افزود: اعضای کمیته علمی همایش علمی مسؤولیت‌های ملی و فراملی حوزه انقلابی در حوزه‌های علمیه قم، مشهد، اصفهان و خوزستان حضور دارند و در بدنه شبکه تبلیغی کشور فعالیت می‌کنند به همین علت می‌توانند از دستاوردهای این همایش به صورت عملی استفاده کنند.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآورشد: مدیریت حوزه علمیه و بخش‌های مختلف حوزوی با توجه به وظایف و رسالت‌هایی که بر عهده دارند هر کدام از خروجی‌های این همایش به عنوان راهکارهای عملیاتی استفاده می‌کنند.

وی فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی میان طلاب و فضلای جوان را یکی از اهداف اصلی برگزاری همایش علمی مسؤولیت‌های ملی و فراملی حوزه انقلابی برشمرد و خاطرنشان کرد:این افراد سرمایه‌های اصلی حوزه هستند و می‌توانند ضامن انقلابی ماندن حوزه باشند به همین علت باید تلاش کنیم تا طلاب و فضلای جوان را نسبت به راهکارهای حفظ ارزش‌های انقلابی حوزه آگاه و برنامه‌های عملیاتی را با کمک آنها دنبال کنیم.

انتهای پیام/ح

طلاب جوان ضامن انقلابی ماندن حوزه علمیه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار