مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: شهرک‌های صنعتی نیشابور ظرفیت‌های فراوانی جهت راه اندازی بیشتر صنایع جامع دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مسعود مهدی زاده مقدم  در بازدید از شهرک‌های صنعتی نیشابور افزود: خوشبختانه واحد‌های صنعتی از ظرفیت‌های مختلف در جهت افزایش تولید بخوبی استفاده و بهره برداری می‌کنند.

وی گفت: با توجه به نقش مهم صنایع جامع در اشتغال و رونق اقتصادی مناطق، شهرک‌های صنعتی نیشابور این قابلیت را دارند که در این زمینه سرمایه گذاری شود، زیرا هم بر اشتغال زایی مولد نقش بسزایی دارند و هم بنیه صنایع خرد و کوچک را تقویت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به رقابت پذیری بنگاه‌های اقتصادی اشاره و ادامه داد: رقابت پذیری باعث افزایش تولید و اشتغال مولد در واحد‌های صنعتی می‌شود و سطح بهره وری و ارتقای واحد‌ها را به دنبال خواهد داشت.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از عوامل اصلی رشد اقتصادی واحد‌ها در استان است.

وی بیان داشت: با جدیت تمام مسائل مربوط به صنعتگران رصد می‌شود تا اگر مسئله بوجود آمد بدون کوچکترین دغدغه‌ای که برای واحد صنعتی پیش آورد رفع شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: از طریق کنسرسیوم‌های صادراتی اولویت‌های کشور‌های مختلف بررسی می‌شود تا واحد‌های صنعتی محصولات بیشتری به بازار‌های خارجی صادر و زمینه توسعه خود را با شتاب بیشتری طی کنند.


انتهای پیام//ف.ح
 
 

بازدیدمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از شهرک‌های صنعتی نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار